YOUR SUPPORT MEANS LITERALLY EVERYTHING. THANKS FOR BEING A PART OF OUR CORNER OF THE INTERNET IN CANADA. WHILE WE’RE UNABLE TO ACCEPT NEW ORDERS AT SMASHBOX.CA, WE’RE STILL HERE TO HELP WITH ANY EXISTING ORDERS OR REFUNDS. PLEASE REACH OUT AT smashboxcustomerservice@smashbox.com.
Smashbox Cosmetics is no longer accepting new online orders at Smashbox.ca in Canada. You can continue to shop your Smashbox favourites in store and online at Shoppers Drug Mart and online at Sephora.com.
If you have made a purchase on smashbox.ca that you would like to return, please send your package to Smashbox Canada Online Returns at 6100 Freemont Blvd, Mississauga ON, CA L5R3V7. We recommend you send it via insured FedEx or Canada Post. Return shipping fees are not refundable. Your return will be processed promptly upon its arrival and please allow 7-10 business days for the credit to post to your account. Returns will be accepted for 60 days after closure. For any other inquiries regarding a previously placed smashbox.ca order please contact us at smashboxcustomerservice@smashbox.com and someone would be happy to assist you.
Please contact Consumer Care at smashboxcustomerservice@smashbox.com through 12.31.23.
NOUS NE SOMMES PLUS EN MESURE D’ACCEPTER DES COMMANDES SUR SMASHBOX.CA. TOUTEFOIS, SI VOUS AVEZ BESOIN D’AIDE CONCERNANT UNE COMMANDE PASSÉE OU SOUHAITEZ OBTENIR UN REMBOURSEMENT, NOUS SOMMES TOUJOURS LÀ POUR VOUS. ÉCRIVEZ-NOUS À L’ADRESSE smashboxcustomerservice@smashbox.com.
Smashbox Cosmetics n’accepte plus de commandes en ligne sur Smashbox.ca au Canada. Vous pouvez continuer à magasiner vos produits Smashbox préférés chez Pharmaprix, en magasin et en ligne, et sur Sephora.com.
Si vous souhaitez retourner un produit que vous avez acheté sur smashbox.ca, veuillez envoyer votre colis à Smashbox Canada Online Returns à l’adresse suivante : 6100, boul. Freemont, Mississauga (Ontario) L5R 3V7, Canada. Nous vous recommandons d’opter pour un service d’expédition de FedEx ou de Postes Canada comprenant une assurance. Les frais de renvoi ne sont pas remboursables. Dès la réception du colis, nous traiterons votre retour dans les plus brefs délais. Prévoyez de 7 à 10 jours ouvrables pour que le crédit soit porté à votre compte. Les retours sont acceptés pendant 60 jours après la fermeture. Pour toute autre question concernant une commande passée sur smashbox.ca, écrivez-nous à smashboxcustomerservice@smashbox.com. Notre équipe sera ravie de vous aider.
Jusqu’au 31 décembre 2023, vous pouvez joindre le service à la clientèle à l’adresse suivante : smashboxcustomerservice@smashbox.com.